"Men jag har aldrig lyssnat när du lovat, aldrig ställt några krav"

Jag är så fruktansvärt trött efter den här dagen. Det har varit en helt fantastiskt fullspäckad dag som inleddes med ett helt sinnessjukt patientbesök och avslutades med ett eftermiddagslångt möte som helt tog musten ur mig. Intressant, meningsfullt och så jävla viktigt men fan så energikrävande. Efter det var jag iväg och hämtade ut biljetterna till Horns spelning i Uppsala i december och sen vidare till sjukan för att spruta in skit i kroppen. Och som det låter på kollegor och samtliga jag pratat med som tagit vaccinet kan jag förvänta mig en sömnlös natt.

Syrran sa att hon fick jätteont i sin arm efter 4,5 timmar så planen är att jag ska försöka somna innan halv tio ikväll och sova bort smärtan haha. I nuläget ser det inte ut som det kommer bli några som helst problem att somna så tidigt eftersom det känns som om jag skulle kunna somna precis här och nu.

God mat och god kaka till eftermiddagsfikat har vi fått iaf.

Later Dudes.

PS Jag vill ha Horns skiva. Kan någon komma med den tack! (Ibland suger det verkligen att bo i en håla utan en enda vettig affär..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback