Its just PMS baby! Get used to it.

PMS kan vara det värsta tillståndet jag vet. Förr kände jag aldrig av det men nu kommer det som ett brev på posten ett par ggr i månaden och det är så jävla jobbigt. Då kan jag verkligen få känslan av att vilja döda någon och det är vidrigt. Eller så känner jag för att tjuta så fort någon pratar med mig. Fy fan för det. Inte kul.

Ska iväg och fixa lite grejer på "stan" och sen bär det av på box. E ska på innebandy idag så vi får se vem jag blir ihopparad med ikväll. Lika spännande varje gång (ironi..).

So Long Dudes.
(Från en överjävligt PMSig Terese)


Kommentarer
Postat av: Fröken Rosell

välkommen i klubben! jag är inne i ett sjukt PMSigt tillstånd. vaknade i natt och va skitsur på martin för något som hänt under dagen..väckte honom skällde lite. för en liten strunt sak! helt sjukt..va så arg så jag visste inte vad jag skulle ta mig till haha men men bara bita ihop och hoppas på bättre humör! haha

2009-10-20 @ 19:51:28
Postat av: Terese

Ja det är fan inte nådigt. Måste ta tag i det här, kan inte gå o va sådär jävla lynnig i humöret heller! Inte särskilt kul för omgivningen men tror det är ännu jobbigare för en själv. Man vet att man gör fel men kan inte alls kontrollera känslorna. Usch haha

2009-10-21 @ 19:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback