Im off to GBG!

Nu har vi varit till Ystad och tillbaka. Trodde vi aldrig skulle få ihop de där jävla kartongerna. Men med lite fix och trix och 2 kg tejp så gick det. Styret stack upp men det var okej. Killen som tog emot paketet tyckte vårt paket såg suspekt ut och undrade om det verkligen var en cykel däri. Ja, vad annars undrade vi? Knepig kille. Tyckte tydligen paketet såg för stort ut. Undra om han testat att paketera en cykel någon gång. Eller om han sett en i dess verkliga storlek?

Käkade på Bröderna M. Jävligt gott. Så nu kan jag checka av adressändring och cykel på min "To Do-lista". Nice.

Imorse var det kallt, blåsigt och regnigt. Mössan åkte på:

Man får se lite trött ut på morgonen haha

Nu har min helg officiellt börjat och det känns hellustigt. Länge sen jag var långledig nu, augusti senast tror jag bestämt. Har snackat med Pingela hela tiden om att imorgon kan vi göra si och så och hon har ständigt fått påminna om att jag ju är ledig imorgon haha Skön känsla hur som helst.

Take care folket.

So Long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback