I just wanna sleep

Jag är helt sanslöst jävla övertrött alltså. Tror på allvar inte att jag sov en enda blund inatt. Det slår aldrig fel nuförtiden, jag har verkligen sovit jätteilla precis varje söndagsnatt under de senaste kanske 6 veckorna. Jävligt jobbigt är det.

Idag då. Har jobbat hela dagen. Sen har jag bokat biljetter till Fröken Horn åt mig och Jen när hon kommer till Uppsala och spelar den 5e december. Nice.

Ska försöka masa mig iväg på box trots att jag är så trött att det känns som att jag skulle kunna somna stående. Just det ja, en annan kul grej. Kom ut imorse och upptäckte att det var punka på cykelns bakdäck. Tack för flytet en måndag morgon efter en sömnlös natt. Verkligen, tack!

Latah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback