Hjälp?

Skicka Ditt paket med Bussgods!

Ditt resultat.

Från Till
simrishamn
(Skåne län)
uppsala
(Uppsala län)
Produkt 
Företag/Privat
UtkörningEfterkrav
Nej Nej
Transportinstruktioner  
Ingen  
Storlek/vikt på paketet  
Längd: 160 cm
Bredd: 25 cm
Höjd: 100 cm
Vikt: 10 kg
Är skrymmande: Ja
Antal kollin: 1
Kollislag: Säck/Påse
Innehåll: cykel
paket
Avisering  
Nej
Kostnad  
Fraktavgift: 536,00 kr

Totalsumma: 536,00 kr

Alla priser inkl. moms.


Försöker komma fram till ett bra sätt att skicka min lilla cykel på. Kan mina mått stämma och vikten? Jag är verkligen kass på sånt här. kanske måste jag på allvar gå ner till cykeln och väga den? suck.

Ciao

Kommentarer
Postat av: mamma

kolla direkt m godsavd. på jvg.station, det kan vara ngt annat just för cykel, det var det "förr"

2009-10-10 @ 15:49:32
Postat av: Terese

Hmm det har du rätt i, ska gå dit på måndag efter jobbet och snacka lite medem!

2009-10-10 @ 16:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback