Hjälp?!

Hur i helvete ska jag få ihopp det här med min packning. Jag har packat en bråkdel och väskan är nästan full. Helvete också. Jag vet någon som kommer få åka tåg med 15 tröjor och 5 par byxor på sig. Gött.

Saknar att vara brun och fräsch!

Både Rosell och mor min har påpekat att man tydligen ska ringa polisen och rapportera när man råkat köra på ett djur. Men seriöst, jag tror bara han fick en liten hjärnskakning, i värsta fall en bula i pannan. Den bilen efter mig vejade inte så alltså borde han ha flugit sin kos. Eller så körde bilen på den så den dog. Efter att jag kört på så flaxa den med vingarna iaf. Uscha, tråkig historia hur som helst.  Nästa gång lovar jag polisanmäla, alright!?

Boxen var skitkul!

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback