En kväll att minnas

Hade en jättefin kväll med mina fina vänner igår. Tyvärr kunde 4 av dem inte kommer så vi blev inte lika många som tänkt men så är det ibland och det var hur kul och trevligt som helst för det! Förkylningar och vaccinationer ställde till det lite.



Jag igår. Djurmönstrade strumpbyxor och grejer.

Det blev iaf massa god mat, lagad av mig, Lina och Emma. Vid halv ett drog vi ner till Paviljongen en sista gg. Och sen efterfest på det nice. Det var en fin sista kväll i  Simpans uteliv får man ändå säga!





Träffade på V i natten.

Sen bar det som sagt av tillbkaa hem till A för efterfest. Där blev det smoothies, fyllekäk, chips och öl omvartannat. Nice.

Nu blirt det sängläge ett tag till. Jättefint väder ute men det orkar jag inte tänka på nu. Sängen och ett gäng True Blood-avsnitt lockar mer. Fan vilken slö helg.

Later Aligator.


Kommentarer
Postat av: jen

låter som en given kväll!

2009-10-18 @ 13:22:45
Postat av: T

Yes, mkt bra!

2009-10-18 @ 15:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback