EgoGirl

Det har flyttat in några i rummet bredvid mitt, ett par tror jag. Suck för det. Behöva ha deras förälskade små ansikten och läten i ansiktet varje dag som kväll. Tur jag snart flyttar.

Varit en sväng på stan. Testade lite kläder, köpte ingen, kom fram till att jag är i tydligt behov av en haircut.


Jag idag. Måste verkligen sluta se så glad ut på bild. Och sluta klippa håret ungefär 1 gg/år.

Sen provade jag som sagt lite kläder på Simpans typ enda klädbutik Lindex.

Söt klänning. Men liknar en som jag har.



Sen ville jag vara sådär bloggit cool och prova paljettbyxor. Men det är nog inget för mej haha


Men så hittade jag en klänning jag verkligen skulle vilja ha. Den perfekta "lilla svarta" just nu.

Men med dubbel hyra och en massa andra lustiga oväntade utgifter den här månaden så anser jag mig inte riktigt ha råd. Inte just nu i alla fall.

Nu ska jag leta upp något pajrecept.

Ciao Darlings.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback