I´m off.


Jag just precis nu i mitt tomma rum.. Har packat allt nästan. Bara lite städ kvar.

Har haft "Hej då-lunch" med kollegorna idag. Fan vad jag hatar sånt. Jag hatar adjö och jag är lika kass på det varje gång. Den där halvtvekande, snabba kramen, blossande kinder och ett påklistrat leende för att dölja den verkliga känslan. Nej fan alltså, jag börjar bli för gammal för sånt här. Flytta från plats till plats och säga adjö igen och igen. Jag är trött på att bry mig om människor och sedan säga "Hej då, vi får se när vi ses igen. Om vi ses." Det kan säkert se lätt ut, från utsidan. Men då känner ni inte mig. Tala aldrig om för mig hur enkelt allt verkar vara för mig, för du vet ingenting.

Nu ska jag få iordning på det sista och sen bär det av för fröken Alexandersson. Mot Malmö och vidare till Uppsala imorgon.

So Long alla.

Bilder som jag tog på väg till jobbet under veckan:




Hej då Simpan. Ta hand om alla fina.

Im off.


Kommentarer
Postat av: as

Ta hand om dig där uppe i vildmarken.

Jag tror du kommer få det skitbra!

2009-10-30 @ 22:02:58
Postat av: Helen

Vackra kort!

2009-10-31 @ 10:45:57
Postat av: jen

jag hoppas du inte körde samtidigt som du tog korten! (men jag antar att det var så du gjorde haha)

2009-10-31 @ 13:26:46
Postat av: Terese

Tack tackar! Hoppas på det!



Yes, klart det va så jag gjorde. Men naturligtvis med fullt fokus på vägen samtidigt hahaha

2009-10-31 @ 17:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback