Tillfälligt Glädjerus

Jag hade en helt jävla fantastiskt rolig kväll igår. Alltså ni vet, rolig på riktigt. När man lever och är högt där uppe bland målnen och leker runt. Sådär så man bara skrattar precis hela kvällen för att man har så jävla kul. Hade exakta promillehalten i blodet för att fyllan ska bli perfekt, ett konstant leende på läpparna och jag pratade med mer folk än jag kan minnas att jag gjort på jävligt länge under en och samma kväll. Dessutom dansade jag såklart i vanlig ordning helt galet mycket, det är ju så jävla kul! Inga minnesluckor bara minnen av en sista kväll med jobbarpolarna.

(Pic dont remember)

Kvällen började med hämt-thai-mat och Danmark - Sverige hemma hos A. Hur trevligt som helst! Efter matchen och ett par glas rött drog vi in till Ystad och "Lite mer". Hur mkt folk som helst. Hann med ett nattligt fyllesamtal med min king om kvällens bravader till och med. Nice.

Men just nu ligger jag här i sängen och är så jävla jävla sliten alltså. Mår jätteilla och har en molande huvudvärk. Har dykt i pillerburken men illamåendet måste jag väl vänta ut. Bläää.

Latah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback