Why oh why am I not a millionaire?

Saker jag skulle behöva fixa nästa månad:
- Klipp och sling på salong
- Investera i ett par nya snygga brillor.
- Köpa vinterjacka
- Köpa nya träningsskor (Nike pegasus)
- Spara pengar

Jacka från Zara som jag inte köpt (Men testade i Malmö). Snygg på någon annan men tyvärr inte på mig och inte heller min stil.

Tycker ni det låter rimligt kanske? Nej inte jag heller.

Natti

PS Tjejen jag delar lgh med ska åka till sina föräldrar ett par dar. Yeeey säger jag. Vet ni hur jävla skönt det känns att kunna greja runt som man vill utan att va rädd att väcka/störa någon. VÄLDIGT skönt.


Kommentarer
Postat av: mamma

Det blir bättre o bättre dag för dag

bara glädje hjärtat rymmer

stunt i sorgerna o alla bekymmer

ah ah ah ah ah ah

det blir bättre dag för dag



kram

2009-11-09 @ 22:15:36
Postat av: Linda

Jackan var fin men satsa på en varm och skön vinterjacka istället :) Den som du provade i ett tidigare inlägg var jättefin tycker jag.



Har du kommit i ordning i rummet eller är det klassiskt teresekaos ännu :) ?

Postat av: Terese

Hahaha, tack mamma! Ska inte glömma bort att sjunga den varje morgon innan jobbet! Kramar



Linda: Nej fan jag ska inte köpa den heller, som jag skrev passar jag inte ens i den. La mest upp bilden i brist på annat haha Klassiskt Terese-kaos skulle jag säga. Plus att jag har kanske 8 kartonger med grejer i som jag inte har ngnstans att göra av. Lite surt att jag måste ha de stående mitt i rummet! Kram på dej

2009-11-10 @ 18:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback