We don´t stand a chance. And we both know it

Tjing och god morgon.
Uppe med tuppen idag och har redan intagit den sedvanliga söndags-brak-frukosten. Fantastiskt trevligt har jag det nu med en Plaza kvinna, en kopp te, musik och en mätt och belåten mage. Tittar ut genom föstret på ett grå-dimmigt Uppsala och funderar över vad dagen kommer ha att bjuda på. Förmodligen en sväng till gymmet (Combat eller spinning? Help me take a pick), en promenad, kanske en fika? Söndagshäng borta hos Jen o co? Vi får se.

Känner mig mör även idag, som om baksmällan är en dag försenad. Eller mer som att jag är in for a hang-over no 2. Great, det tackar vi för. Trots att jag la mig vid nio igår ska jag dras med ännu en baksmälla. Gött.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback