screaming on the inside

Hej vänner.
Ännu en dag har gått och nej, jag tänker inte be om ursäkt för att jag ännu inte orkar prata. Jag önskar att ni inte tar illa upp och blir sårade. Jag har nog med mitt egna samvete som säger att jag borde trots att hela kroppen och huvudet säger att jag inte orkar. Att berätta det för varje ny person känns som precis som när vi först fick beskedet. Som en jävla smäll i magen som gör att man lägger sig dubbelvikt på golvet och bara gråter hysteriskt. Förstår ni nu?

Men vet om att era hälsningar värmer så mycket.
Puss mamma!

Jag har tittat på lgh idag. Jag ska ta den och jag flyttar förhoppningsvis in sista helgen innan jul. Den är fin, den har balkong, ett sött litet kök och en ljus och öppen planlösning. Jag tog en massa bilder men ni får inte se dem än. För jag ska visa mamma och Lotta först imorgon på vår lilla tjejkväll.

Jag har köpt biljett och 13.09 bär det av hemöver. Hem till Värmland igen.


Kommentarer
Postat av: Syrran

I´ll be at the station, waiting for you!! Ska bli så skönt att du kommer hem!! Kramar!!!

2009-11-19 @ 21:05:34
Postat av: Helen

Ha det gott i helgen. Kram

2009-11-19 @ 21:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback