Någonstans på vägen tappade jag lusten.

Slutade jobbet i tid idag. Har haft att göra med surbitchar till enhetschefer idag. Perfekt, precis vad man vill ha en måndag.
Jag och Jen ska på Body Balance sen. Efter det blir det en fika för att behandla ett särskilt viktigt ämne.

Tänkte att jag skulle liva upp måndagen lite genom att kränga på mig en kjol imorse.


Men inte fan blev det roligare för det.
(Ännu mindre kul blev det när jag såg ovan bilder som skvallrar om ett jävligt ostädat och ouppackat rum och en ovanligt jävla skitig spegel. Suck. )

PS Glöm att jag tänker ta tag i det nu.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Hahahahaha! Du livade upp min måndag i alla fall! Trodde det börjat snöa i Uppsala!!

2009-11-23 @ 19:25:18
Postat av: Helen

Fick du lagenheten?

2009-11-23 @ 21:47:09
Postat av: mamma

ska jag komma m knytnäven??

chefen SKA vara både chef - kompis - o framfrallt ledre - coutch



kram

2009-11-24 @ 08:51:06
Postat av: Tess

Kram på dig mamma och tack för erbjudandet. Jag hotar med att min mamma kommer och dänger dem om de fortsätter;) OBS det var inte min ec utan ec på ett boende!

2009-11-24 @ 19:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback