Leta adrenalinkickar i Kommunens bilar?

Inte så illa som det låter. Men vissa av bilarna på jobbet är så fantastiskt härliga att köra föpr de har sånt drag verkligen, går på disel och far iväg som ett spjut och då älskar jag att accelerera snabbt snabbt. Man får liksom en liten liten kick. Ni vet hur mna ibland känner att man bara går runt, att mna inte riktigt lever. Då är det skönt med de där små kickarna. Så nu vet ni vad jag gör på väg till mina hembesök om dagarna


At work idag

Idag hittade jag till Gottsunda utan att kolla på kartan alls. Bravo Terese.


Kommentarer
Postat av: mamma



TACK för ett "nästan" normalt mejl - jag VILL se dej sådan, du är lättast att känna igen då



KRAM

2009-11-26 @ 17:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback