I tried really hard

Jodå. Det blev en bättre dag. Det har flutit på förvånansvärt bra idag. Jag har åkt runt i mina områden som visat sig vara gigantiskt stora (tycker jag iaf haha) och sen har jag varit på ett gruppboende och fixat med rullstol, beställt en ny rullstol och varit på ett annat hembesök. Sen har jag skrivit journal (Pappersjournal, snacka om stoneage!) och jagat runt efter inlogg till datorn. Har fortfarande inte fått det.

Good old days i Umeå! (Var en naughty girl med festcigg i hand redan då)

Iaf så älskar jag de 2 bilar jag testat hittills. Automat plus att de går på disel och är pigga som fan att köra.

Ikväll har jag och Jen käkat china-buffe och snackat en massa. Har ju inte setts sen i söndags haha Jävligt gott var det och trevligt som vanligt. Provade även lite brillor. Jag har potential att faktiskt kunna hitta ett par hyfsat snygga, eller ett par som passar mig rättare sagt. Men jag har inte funnit de rätta än.

Nu ligger jag i sängen med en clementin, en mugg te och en Sofies mode framför mig. Det är Torsdag vänner och imrgon väntar FREDAG! Ska dessutom käka ute med jobbet imorgon, nice! Och jag och Jenny (Inte Jen naturligtvis, vi jobbar inte på samma arbetsplats) ska fixa fredagsfika på jobbet.

So Long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback