En känsla av tomhet

Dag 2 med spinning+core+bio. Inte samma film dock och inte heller samma sällskap. Nej ni, idag blev det den andra Twilight-filmen, New Moon med Jen och co. Hade inga förväntningar och den var ungefär lika cheesy som jag trodde att den skulle vara. Men nu har man sett den och Jen är nöjd iaf för det va mest hon som ville se den.

Någon mer bild på min blivande legga kanske

Hall

Bild tagen från hallen. Kök till vä och sovrum till hö.


Kitchen.

Ja och ni ser ju själva att det är mästerfotografen som stått bakom kameran. Bilder av högsta kvalité. Naturligtvis är det så.

Jag har påmints som en tid som förut idag. Jag minns och det gör lite ont. Ont att minnas hur naivt lycklig man var då. Så smärtsamt omedveten om framtiden.

Och med den tanken ska jag försöka sova någon timme innan jag ska upp igen. Jag skulle behöva det efter gårdagnattens sömnlösa timmar.

Kommentarer
Postat av: mamma

nog får det plats åtminstone en orkide i dessa fönster.



kram

2009-11-26 @ 06:55:51
Postat av: jen

det blir fint med den där lägenheten du! Ja en orkide skulle inte sitta fel där i fönstret!

2009-11-26 @ 19:45:48
Postat av: Terese

Nej ni kanske har rätt i det:)

2009-11-26 @ 20:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback