1 steg framåt, 3 steg tillbaka?

Fan så förvirrad jag är alltså. Så mkt nytt. Ingen direkt uppstyrd introduktion men det ska nog lösa sig efterhand. Som tur är har jag en rätt god förmåga att anpassa mig och lära mig nya saker snabbt. Har haft lite snack på morgon, sen sitteam och vidare utbildning i ett datasystem på eftermiddagen. Många små utbildningar framöver, främst i förskrivning.

Hos Hilda i fredags.

Men nu ska jag kila bort och hämta ut min bike.

Gjorde storkok (soppa) som resulterade i 6 matlådor igår. Men tror ni jag hade med ngn till jobbet? Nej nej, icke. Så vi åt lunchbuffé ute ist.

För övrigt skrotade jag 6 par skor igår mitt i flyttstöket. Behövde banta ner min samling lite för att få plats med alla skor.. Haha

Det börjar skymma här.
Im off.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback