TennisTisdag

Har just slängt i mig ett par mackor och lite spanska jordgubbar. Snacka med Ante och vi kom överrens om att ta bilen till tennisbanan idag efter som det är regn och åska i luften (sägs det iaf). Wish me luck, idag ska jag äga haha


Söt klänning som jag testade på HM i helgen (Men inte köpte).

Såg för övrigt en lista över populäraste namnen i Sverige just nu. Inte särskilt imponerad av den listan ni. Var var Terese tex? Haha, nej men seriöst, det är svårt det där med namn alltså. Tydligen är Maja vanligast för flickor och Lukas för pojkar. Där ser man, där ser man. William låg på 4:e plats och det namnet tycker jag är rätt sött ändå.

Nej ni, nu ska jag hoppa i träningskläderna för om 8 minuter blir jag upphämtad.

Latah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback