Take only what you need from me

Kom på en grej när jag satte på min favoritfestlåt för närvarande.
På Valborg hamnade jag och Jen (tills med Linda med vänner, men på olika våningar) på någon korridorsfest. Där vandrade jag och Jen från rum till rum och var DJ´s. Jag satte på den här låten MGMT -
Kids I varje rum vi befann oss. Folk hade ett sjukt överseende med detta när jag kom springandes in i ett rum för 3e gg och ville sätta på "min" låt, de garva mest haha. Jen blev dock lite less och det slutade med att vi DJade i olika rum ist, men oj vad vi ägde haha. Anyway, snacka om att ha snöat in på en låt.


Latah.


Kommentarer
Postat av: maja

Hola! ja jävla bra låt d där:) Om du kommer ihåg så brukade vi köra den här mixen på den...

Kram

http://www.youtube.com/watch?v=jb1jBn0uEOc

2009-05-11 @ 12:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback