Så nära får ingen gå


(Source: unknown)

Hörde Kräm med Kent idag på gymmet. Den låten är lite nostalgi alltså. Väcker känslor från ungdomen.

Spinning och gym gick bra och det var kul, svettades som aldrig förr kändes det som. Nu sitter jag här, nyduschad. Har ätit melon och kollat på senaste The Hills. Solen skiner igen och helgen är ännu lite närmare. Sämre kan man ha det antar jag.

Funderar på att lyxa med en veckas semester i sommar, i samband med att Norge-bror kommer hem och syrran har semester. Jag har ju semesterdagar över till det. Men ni känner mig - sämst på att ta beslut på egen hand. Som vanligt - Vi får se.

So Long

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem ska då ta besluten?

2009-05-27 @ 22:07:22
Postat av: Terese

Jag lär väl ta besluten själv, eftersom jag ännu mindre skulle låta någon annan ta dem åt mig. Det kommer bara ta lite tid..haha

2009-05-28 @ 07:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback