På smällen?

Helt sjukt, flera av mina kompisar ska ha barn. "Men de är ju så unga, bara som mej i ålder", tänker jag. Ja just det, jag är ju fan 25 år och det kan vara på tiden att få lite ordning på sitt liv vid den åldern. Så himla konstigt är det ju faktiskt inte, att de ska ha barn alltså. Kanske är det mer konstigt att vara i min situation, utan något, fortfarande kringflackande. Förmodligen.

Isaac, ett av alla mina fina syskonbarn! När är det min tur mån tro?

Anyways, nu ska jag ta cykeln o möta upp Ante. Ska mötas om exakt 3 minuter, men det är lugnt för jag ser att Ante fortfarande är online på msn haha

Ciao ciao folket!

Kommentarer
Postat av: Siz

Spännande med gravida kompisar!! Nån man känner??

2009-05-28 @ 18:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback