Jag kan inte leva mitt liv i en fantasivärld. Hög tid för omprioriteringar.

Ojoj, borde sova vid det här laget. Men varje gång jag för en gång skull har på ljudet på mobilen blir jag sittande med den vid örat eller knapprar sms. Har bla snackat med min fina syster i australien, var evigheter sen vi pratade och samtal med mina fina syskon gör mig alltid lika glad!

Jag med syskon (Minus Lotta o Adam) sommar -08

Annars har jag och Jen även hunnit kirra hotell i GBG och biljetter till Way Out West! Ska bli så sjukt kul verkligen, kul att ha något att se fram emot också! Sen har Jen kirrat biljetter hit till midsommar, ännu en sak att se fram emot. Utöver den underbara sommaren som är på väg och som jag hört ryktesvägen ska dra igång under helgen.

Tennisen gick hur bra som helsst och jag vann tom 2 game! Det är så jäkla kul och Ante är grym på att lära ut. Det börjar helt klart arta sig.

Fredag imorgon! Underbara, underbara fredag verkligen! Får se vad kvällen har att erbjuda, blir det grill n chill vid vårhallarna tro? Eller kanske något helt annat. Tiden lär helt klart utvisa. Själv ska jag sluta drömma o börja leva iaf, det lovar jag er här och nu. (Iaf at jag ska leva mer än jag ska drömma..)

Natti med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback