I pack-tagen

Försöker packa och det går fan sådär alltså haha. Som vanligt när jag ska vara borta 4 dagar vill jag packa för 4 veckor. Vet inte när jag har tänkt att jag ska använda alla kläder, men seriöst, min 65liters-väska kommer bli full. Inte helt okej alltså!! Det är ju så jävla jobbigt o dra på. Hmm, får nog tänka om lite. Två nätter kvar och sen bär det av.

Och magen, ja den fortsätter att svida. Ännu en natt med 40 uppvaknanden för att jag råkar vända om och lägga mig på magen. Suck. Snacka om att tycka synd om sig själv alltså haha

Natti.

Kommentarer
Postat av: Helen

http://www.youtube.com/watch?v=QN8HwUxFouM

Tankte du skulle gilla den har sangen, tjej ifran NZ. I loooove it!

2009-05-19 @ 06:12:40
Postat av: T

skön låt du Sune! Thanks for the tip!

2009-05-19 @ 21:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback