Hemlängtan

Riktigt fin dag. Började förjävla segt men allt eftersom dagen gått har jag blivit på bättre och bättre humör och nu är det helt enkelt strålande! Detta trots att jag har haft en hysterisk dag på jobbet och att morgondagen nog inte kommer bli mindre intensiv direkt eftersom jag går kortdag. Men jag trivs när det är mycket att göra och jag måste organisera mig själv! Längtar efter att komma hem, det ska bli så kul!

Förresten kan idag ha varit en av de varmaste dagarna hittills altså, jag har druckit och svettats om vertannat när jag sprungit upp och ner för trappor med ett påklistrat leende. Haha, nej idg har det faktiskt varit äkta ni mina vänner!
Men nu är jag off to the gym. Efter det har jag en massa grejer att fixa med här i kvällingen. Kolla vad jag ska ha med mej, packa allt, städa och roa mig med lite tjejpyssel haha

Latah folket, Latah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback