Helgen är nära!

Det här kan fan ha varit en av de drygaste jobbveckorna i världshistorien. Okej, det kan helt klart vara en överdrift, men fan, you get the picture. Jobbet har varit lite segt alltså. Men imorgon är det fredag, min absoluta favoritdag på veckan! Lutar åt att det blir lite grill n´chill i solen imorgon kväll med alkohol som tillbehör. Räknar med att folket som är lediga och halvlediga styr upp något medan jag jobbar o sliter haha Hör ni det pojkar? Jag jobbar, ni planerar haha

Men nu väntar sängen, jag är dödstrött och kroppen är öm efter dagens tennisrunda, då jag för övrigt även lyckades sträcka mig i baksida lår. Men det går över tills jag gifter mig (som mamma brukar säga)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback