Måndagsäventyr

Efter gymmet och en snabb dusch tog vi bilen till Stenshuvud och vandrade runt där i finvädret. Sen fick Pär för sig att vi skulle ta oss ner för klippväggarna till stranden, inte ta den vanliga stigen alltså. (Märk väl att P var som ett barn på julafton när han fick klättra runt där bland klippväggarna haha) Jag i mina nya vita tygskor och ljusa jeans, han i joggingskor och mörka jeans. Jaja, lite brudig är jag ibland, men inte kunde jag väl veta att vi skulle över stock och sten innan vi skulle nå vårt mål. Nerför klippväggarna tog vi oss efter många om och men och skrik från mig och vidare ner på den underbart vita, fina stranden där vi såg solen börja gå ner. Det är sjukt fint här nu, önskar ni också skulle få se.

Jag är sugen på riktig Maxiklänning (eller vad det nu kallas) Lång och svepande. Testade denna på Lindax, men den kändes inte helt klockren. Vet i huvudet ungefär hur jag vill den ska se ut. Många färger ska det vara iaf!

Efter upptäcksfärden tog vi bilen till hamnen i Kivik och käkade glass, kulglass så klart. Vandrade lite på piren och sen bar det tillbaka till Simpan igen. Det var kvällens äventyr det.

Jag känner mig inte så pepp inför kommande vecka. Men jag ska inte gnälla, jag vet att det finns de som har det värre..

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback