Det var ju det jag sa!

Jag visste att jag skulle gilla tennis, jag bara visste det! Tiden bara rann iväg och vi spelade nästan två timmar. Cyklade ut till Baske (där banan ligger) vid halv sex och cyklade tillbaka till stan strax före åtta. Inte illa va? Men man känner ju inte att det är jobbigt så länge det är så kul! Nästa lektion på torsdag om vädret tillåter.
Annars har det varit en skön dag. Möte hela förmiddagen inkl lite teambildning och lunch på stan, ungefär så.

Nu är jag sjukt trött och ska dra ett L word-avsnitt innan jag lägger huvudet på kudden.

Sleep Tight med er.


Kommentarer
Postat av: Mange B

Jag visste att du skulle gilla det! Jag spelade för några år sen i Tjeckien på skoj, skall nog ta en runda i år igen... Kul men jobbigt som sagt!



Gutten Nacht


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback