Carpe Diem

Vi ska börja med någon vårdtyngdsmätning på måndag, fick info om det idag. Jäkla avancerat och man ska använda en sträckkodsavläsare och grejer, ska bli intressant. Hur jag ska fixa det med mitt demensminne är en gåta, men jag löser det nog på något sätt haha

Helgens insikt ja. Det var att jag fan i mig måste ta tag i mig själv och börja leva där jag bor. Inte bara bo här utan verkligen leva här. Leva för dagen och släppa gammalt groll, tänka på mig själv och vad jag vill med framtiden. Många beslut ska fattas, jag är ju för fan vuxen nu, kan vara på tiden att börja bete sig efter det. Inte leva i något jävla la la land hela livet.

Ska snart iväg på spinning.

Ciao Darlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback