att vara eller inte vara

Har ju glömt berätta. Någon ska bli den nya Anna Kournikova. (När hon var som bäst då alltså, naturligtvis.)

The New Me

Okej okej, det kan vara en överdrift, men ändå. Ante har lovat hjälpa mej lära mig spela tennis. Jag och farsan var ju helt inne på det sommaren för två år sedan, men det blev liksom aldrig av. Men NU! Nu jäklar. Har dock hört att det ska va förjävla svårt. Själv minns jag inte. Vi snackar att jag testa tennis 2 ggr när jag gick i högstadiet. Minns inte att det var alls särskilt svårt. Kan hända att jag har romantiserat bilden av att spela tennis en liiiten liiiten aning. Kanske.
Anyway, första lektionen på torsdag. Yeah!

Annars då? Jag och Jen tillsammans med Helèn och Bindan har bestämt att vi ska ta en helg i GBG i år eftersom vi va i Sthlm förra året. Tänkte utnyttja coop-kuponger så får man billigt men 4-stjärnigt hotell på kuppen. Mindre nöjer vi oss naturligtvis inte med. Har hittat passande helg så nu är vi bara ute efter ännu en kupong, någon som sitter på en kanske?

Thats all for tonight Folks.
Ciao

Kommentarer
Postat av: Mange B

Kommer inte DU ihåg det, har det inte hänt... Den har vi som ledord i klubben! Den är så bra bara!!

Angående ditt inlägg om tennis, det är skitkul men såååå jobbigt!! Lycka till!



Leverantören av kungliga kommenatrer - Mange B



Ps. Vilken kommentar var det?? Ds


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback