"alla de murar jag byggt"

Update ang träningsvärk. Okej seriöst, jag hade fattat om det satt sig i armarna. Men i nacken? Har haft helt grymma spänningar i nacken som känts precis som nackspärr. Naturligtvis resulterade detta i att jag vaknade varje gång jag bytte sida på huvudet inatt för det gjorde så jävla ont. Och idag när jag har backat med bilen har jag gjort det lite på känn kan man säga. Kan även såhär i slutet av dagen uppfatta att mitt rörelsemönster har ändrats och att jag numer vänder på hela kroppen om jag ska titta åt ett håll. Så fort det går att skapa en ny vana. Tack o lov så känner jag att spänningarna börjar släppa lite nu ikväll.  (Fan vilken klenis jag är ibland.)

Inte nådigt i baksida lår och rumpa heller haha. Men armarna? Inget, nada. Är väl helt enkelt så vältränad i överkroppen hahaha. Eller så kan jag vänta mig fet träningsvärk imorgon..Förmodligen, ja..haha. Hoppas iaf på att finvädret håller i sig så vi kan spela imorgon igen!

Ciao ciao!

Kvällens låt (så himla mysig video! Nostalgi haha): Montt Mardié -
Gloria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback