Yet another sunday morning

Inte alls lika fint väder igår som idag. Men det funkar trots att det är mulet. Har sovit risigt inatt med, men det var ju egentligen inte särskilt oväntat. Har jag sagt att jag fyller år på onsdag? Inte för att det känns som att det gör varken till eller från, men så är det iaf. Jag blir stora damen, hela 25 år har hunnit gå sen det här underverket föddes.



I do want this jacket. Från H&M.

Ska kila ut och gå en sväng. Blir inte roligare än så. Men ikväll ska jag mysa med Kingn i biomörkret framför Män som hatar Kvinnor. Har hört av säkra källor att det ska vara en bra film, "Inte fantastisk men mycket bra". Vi får väl se vad vi tycker.

So Long Suckers.

PS Lindus, jag drömde att jag med var i Sthlm inatt. Jag skulle hitta till Urban Outfitters men hamnade i di verse konstiga butiker istället haha sen ingde jag dig o fråga om vägen. Fick du med dig något snyggt hem från Estockholmo?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback