yet another meltdown

Funderade lite kring det här med 183 dagar. Kan det vara så illa att jag vill se på det för att det ibland kan kännas bra att se att folk har det värre än en själv. (Ja, jag vet att det är en fiktiv serie). Det är väl inte så att jag inte är medveten om hur bra jag egentligen har det men ja ni vet, ibland kan det vara skönt att se en serie och hoppas att det löser sig för dem, för då borde det väl lösa sig för mig med till slut haha

Ja arbetsförmedlingen var lika deprimerande som alltid men det var ju inte direkt helt otippat. Ska beställa tågbiljett till Gävle nu inför onsdagens intervju! Ikväll ska jag och Erik försöka oss på bio igen. Kan folk försöka hålla sig friska och levande den här gången, please. Men nåt skit lär väl inträffa, det kan man nästan räkna med va.

Nu: Ut och gå en sväng
Sen: Hämta mamma i kil
Ikväll: Bio, Män som hatar kvinnor

So Long Babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback