Yet another day has passed

Idag känns allt en aning klarare vilket är skönt. Snön har nästan helt töat bort så ingen fara med det. Men det var fan ingen lek att ta sig till jobbet imorse, det var ren jävla snöstorm. Har träffat alla i rehabgruppen för idag hade vi rehabträff + yrkesträffar. En tjej fyllde 30 o bjöd på tårta dessutom, nice. Dessutom har jag kirrat så jag kan dra vid två på skärtorsdagen, så nu är påskledigheten klar om inget oförutsett händer.

Hitta en bild på stranden här i S-hamn.

En annan sak. Blev helt oväntat erbjuden guidad tur i S-hamn med av för mig okänd Simris-invånare. Trevligt eftersom jag inte känner en kotte i området, utom de jag jobbar med då.

Nu ska jag kila iväg och kolla upp några fler gym och bestämma mig för ett så jag kan komma igång med träningen, Yeeey!

Latah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback