Vårsolens strålar mot min bara hud

Har varit en skön dag. Efter en snabbis till systemet mötte jag upp P för lunch på ett riktigt riktigt sjysst ställe. (Jag tror du skulle gilla det Jen!). Det var en helt grym buffe, medelhavsinspirerad med olika sallader oster, skinka och grejer. Och så den obligatoriska colan så klart. Efter att vi käkat tog vi en promenad i hamnen och kollade på alla fiskebåtar. Sen var det hög tid för årets första glass! SÅ gott! Kulglass så klart, jag älskar det! Vandrade runt i hamnen lite till innan det blev ett snabbesök på ica för att inhandla lite vindruvor, cola och min nya last drickyoughurt samt en tidning.

Kvällen hålls fortfarande öppen. P skulle inte ut ikväll eftersom han ska läsa imorgon, men det lät som att han började ändra sig lite när vi skildes förut haha Är bjuden på en förfest men den råkar vara belägen i Skillinge. Träffa M och A på ica och snack om poker uppkom.  Jag är ingen pokerkung men kul är det. Time will tell hur kvällen utvecklar sig. Nu ska jag mysa ner mig lite i soffan med min tidning och äta lite vindruvor och njuta av att det är lördag och en helt underbar dag!

Ciao Darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback