spänningen är olidlig

Jaha jag sitter ju tydligen här o kollar på Liverpool - Real Madrid då. Ja på datorn alltså, liveupdate. Då kanske man kan tro att jag kollar på matchen live på datorn, men nejnej. Jag ser bara hur den updateras i text med vem som har nickat vilken boll och vart och vem som får varning och drar in ett mål.
Sitter o väntar på besked så det är ett bra tidsfördriv. Jag hatar att vänta och jag hatar att det jämt ska hända en massa skit omkring mig. Snälla snälla säg att det inte är något att oroa sig för. 

Tillbaka till den galet spännande matchen. Eller hur var det nu? Väntar på att Gerrard o co ska smasha in ett par mål till haha (Matchen sänds på Viasat sport som vi naturligtvis inte har. Var för jag nu bryr mig om vilket? Vad gör man inte för att fördriva tiden?) Tydligt är redan att Liverpool kommer ta hem det här. För den av er som nu bryr sig haha

Latah.

Update: de vann med 4-0, ja Liverpool alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback