smile like you mean it

Jaha, nu har fröken kirrat boende och tågbiljett! Drar iväg på söndag kväll och ankommer måndag morgon och då är det direkt till jobbet som gäller. På lunchen ska jag kila iväg och få nyckel och se nya lyan. Eller det är mer ett rum men i centrala simrishamn. Blir nog fint som tillfälligt boende tror jag!

Här hade det kunnat vara en bild om inte blogg.se hade varit stört.

Har varit ute och spatserat i solen både idag och igår. Hade en av mina berömda evighetsvandringar på uppåt 3 timmar igår haha så mycket tankar så lite vettigt. Nu ska jag njuta lite av att min första tid i Simris är kirrad, nu gäller det bara att börja ladda för nya jobbet med.

Ciao Darlings.

Kommentarer
Postat av: Linda

åhh det blir nog jättebra ska du se! och sen våren på väg, kan det bli bättre. nu ser jag fram emot att komma ner och hälsa på.

2009-03-18 @ 16:20:30
Postat av: jen

ja det lär ju inte finnas nån jäkla snö där nere! vår för fulla muggar. och linda vi åker ner tillsammasn tycker jag! :)

Postat av: tess

ja klart ni måste komma ner till mig och känna på sommarn i söder! O jag upp till er, givet!

2009-03-18 @ 17:10:12
URL: http://teresealex.blogg.se/
Postat av: jen

snart ska jag sluta kommentera här, det syns ju aldrig ändå!! skriver väl allt igen då.. våren lär ju vara i full blom för dej, ingen äcklig snö som vi har här iaf haha. linda: jag anser att vi ska åka ner samtidigt :)

2009-03-18 @ 22:51:34
URL: http://chen.blogg.se/
Postat av: jen

ja det var ju på tiden haha, oops

2009-03-18 @ 22:52:19
URL: http://chen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback