sleepyhead

Har sovit lite halvrisigt inatt, men det var inte så oväntat. Vaknade tidig med, vid tio gick jag till slut upp, knappast i närheten av utsövd efter senaste dygnets sömnlöshet. Försökte sen krypa ner o sova lite mer men det gick inte så bra. Har kollat efter lite lgh med, inte så lätt som man kan tro. Så har ni någon lya i Simrishamn åt mig kan ni ju hojta till.

Har letat runt i garderoben efter någon sjysst topp min kära syster kan låna kvällen till ära, får se om hon gillar vad jag hittat. Nu ska jag ut och gå en sväng. Känns som jag suttit still de senaste 3 dygnen med all tågåkning och intervjuer haha

So Long

Kommentarer
Postat av: jen

att söka lägenhet är i klass med att söka jobb, sug!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback