Så less på människor som ringer o snackar skit på fyllan att jag vill kräkas. Tomma ord.

Slumdog Millionaire (?) blev det. Riktigt skön film faktiskt. Erik hade även kirrat loveseat med och det är ju nice haha (King, vet om att det bara är dig jag går med på att dela loveseat med, inte riktigt min bag annars haha). Sen blev det en vända till Harrys där vi behandlade både det ena och det andra över ett par bärs och cola. Det var musikquiz, så det var verkligen fullt med folk. Yep, det var min kväll det. På vägen hem hade jag ett långt samtal med min käre Jen. Vi har som vanligt delade åsikter i samma fråga hahaha Jen är mer klok och realistisk på samma gång som det finns en aning navitet medan jag är labil, självisk och litar på ingen.

Nu håller jag Johnny sällskap vid fläkten medan vi snackar om folk från förr.
Natti folket

Kommentarer
Postat av: jen

kanske är ganska bra att tycka olika ibland, men varför har jag ett football-fejs på alla bilder nu för tiden??!haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback