Så jävla matt (Men jag får se platser i Serige jag aldrig vart iaf)

Naturligtvis är det alltid något som ska krångla. Kom till kil, gick till AF, beställde biljett. När jag sedan skulle hämta ut skiten i biljettautomaten på station å var den naturligtvis OUT OF ORDER. Det vanliga flytet så jag är inte direkt förvånad. Men trött, less o PMSig är jag av för lite sömn och för mycket anspänningar.
Om allt går enl planen drar jag till Simrishamn ikväll (ska bla spendera 2  ensam på Södertäljes station mitt i natten, sådär kul). Nattåg, så jag ankommer imorron bitti, kvart i åtta. Ska möta upp någon på station och sen ska intervjun göras direkt på morgonen.

So Long Folks.

Håll tummarna för att jag slipper bli överfallen eller något annat trevligt inatt.

Kommentarer
Postat av: jen

inte så oväntat att samma sak hände mej då jagskulle hämta ut biljetterna till karlstad.

2009-03-13 @ 11:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback