SÅ bra.

Fan vilken bra kväll det blev igår! Det var verkligen hur kul som helst och jag träffade så sköna människor! Lite väl mkt att dricka kanske dock. Kändes som jag fick shots från alla håll och kanter. Aldrig en bra kombo att blanda sprit, vin och bira. Mår verkligen som jag förtjänar idag men nu har jag äntligen masat mig upp till soffan. Sitter och petar i mig lite pomelo och ska gå in o kolla hur länge systemet är öppet idag så jag kan ladda upp för eventuell fest ikväll. Man vet ju aldrig..haha Orkar dock inte riktigt tänka tanken på att knäcka en bärs och dra i mig den pissgula vätskan just nu. Så jag droppar den tanken. För ett tag.

Måste kirra en cykel här nere!

Tror jag ska kila iväg och handla lite bakisnövändigheter, kanske ta en fika på mitt favofik och äta favoriten rostbiffbaguette och dra en cola. Men först måste jag definitivt göra något åt min uppenbarelse som i detta nu inte är någon vacker syn haha

Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback