Nej tack?

De ringde från Gävle idag och erbjöd mig vikariatet på sjukhuset året ut. De sa att det dröjt så läng för att det var många sökanden och att det var många med tidigare erfarenhet som de var tvugna att ta in på intervju. Känns väl inte så kul att tacka nej till ett vik som är längre än det jag tagit men samtidigt så känns det som rätt val att testa på södern ett tag. Tror att det jobbet är både roligare och en större erfarenhet och en bättre grund när jag söker andra tjänster senare. Kul ändå att de valde mig av så många sökanden!

Sensommar i Umeå -08

I måndags när jag ringde till primärvården i Gävle och sa att jag fått ett annat jobb lät de lite besvikna och sa "Jätteroligt för dig, men tråkigt för oss". Det känns ju bra att man verkar ha gjort bra ifrån sig under intervjuerna iaf.

Just nu letar jag lägenheter. Tanken är att jag ska ta något möblerat i Ystad så länge och pendla, tills jag får tag på något i Simrishamn. Har mejlat en snubbe, hoppas den lgh fortfarande är ledig!

Ciao

Kommentarer
Postat av: jen

jag håller tummarna för den där lägeheten, så du kan få "känna lugnet" på den biten iaf. ge mej sommar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback