nattliga eskapader

Riktigt fin kväll igår. En sån där kväll som är full av möten med nya människor, inga tankar på den trista och allvarliga vardagen, bekymmerslös dans, när allt bara flyter på och man skiter i allt jobbigt. En sån där kväll som resulterar i att man vaknar och har nya nummer på mobilen som man aldrig kommer använda från människor man inte minns ansiktet på. Precis perfekt kväll, bara lagom. Idag mår man lite sämre. Jen har gått och lagt sig igen för att försöka få baksmällan att ge med sig och jag har precis pressat i mig ett par knäckemackor för att jag ska få något i magen samtidigt som jag sitter med la famiglia och kollar på slalom, det vanliga lördagsnöjet på lundsvägen. Bara att försöka ladda om för ikväll är det fest igen som gäller men då med bröderna o co.

Jag o Jen igår innan vi drog in till staden.

Kanske ses vi i nattens dimma. Kanske inte.

So Long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback