körsbärsdalen i mitt hjärta

Hola folket!
Har jobbat i skillinge idag. Det är så sjukt fina vyer här altså och man är konstant nära havet! Dessutom fick jag veta att de faktiskt spelade in delar av bröderna Lejonhjärta här nere, körsbärsdalen ni vet, det placet åkte jag förbi i måndags, men det visste ja ju inte då. Min kollegas far var statist i den filmen. Känn på den! haha

En annan sak. Igår på gymmet var det en grabb som hälsade på mej. "Va fan, jag känner väl ingen här heller?" tänkte jag. Men i samma sekund som det gick upp för mig att han jobbade på ett av boendena sa han "Det är ju du, arbetsterapeuten!". Ja så kan det var. Konstig känsla 1: Att någon känner igen mig i den här stan. Konstig känsla 2: Att bli kallad arbetsterapeuten.

Nu ska jag kila in till stan o möta upp Mr. X.

Over and Out

Kommentarer
Postat av: jen

positivt med liten stad är iaf att fort hejja på folk!

2009-03-27 @ 15:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback