Insikter om natten

Den här dagen har gett mig ett par sköna insikter. Jag har så många människor omkring mig som betyder så mycket för mig. Det finns folk omkring mig som tar mer energi än vad de någonsin kommer ge tillbaka. För ett år sedan var mitt liv fullt med så oändligt många frågetecken och känslor kring helt andra saker och människor än vad som fyller min vardag och mina tankar nu. Människor jag inte sett eller pratat med på länge har gjort sig påminda i mitt medvetande. Det är lite spännande att fylla år trots allt. O har man tur får man ett gäng insikter precis som jag fått ikväll.

Tack söta Jen och Helèn för det fina kortet och ramen, älskar det!

Min fina Jen är här nu. Hämtade henne vid bussen förut. Nu har hela familjen käkat och alla har gått till sängs. Så nu blir det inte roligare än såhär ikväll. Nu ska jag lägga huvudet på kudden och hoppas på att få sova inatt.

Sov Gott Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback