"I lost myself in us"

Känns så skönt att ha det viktigaste klart inför måndagen. Även om det inte är den lya jag tänkt mig så är det ändå helt okej. Ska bli så kul att börja jobba, få lite rutin i veckorna och komma igång med träningen igen. (Jag har inte haft såhär långt träningsuppehåll på 5 år, har aldrig under den perioden tränat mer sällan än 4-6 dagar per vecka. Men tiderna förändras och man anpassar sig efter de förutsättningar som ges, hade en hyfsad identitetskris när jag kom hem till värmland igen i januari.) Jag är riktigt pepp på att ta upp träningen igen. Ska bli så kul! Som ni vet mår jag inte särskilt bra när jag inte är i bra kondition och känner mig ur shape, och inte får den där träningen jag behöver. Ska jobba upp min kondition nu så jag kan komma igång med joggingen under sommaren precis som jag brukar. Senaste 2 somrarna har jag och farsan haft stenhårt schema då vi joggat varannan dag efter jobbet (Stenhård tidtagning så vi sett att vi förbättrat oss), vem ska peppa honom i år när jag inte är där?

På väg till kära gamla IKSU..

Har varit ute och spatserat genom Faggans kvarter med Katrin ikväll och imorgon ska jag och syrran luncha hos mormor och lite sånt.

Ciao Darlings

PS Har totalt snöat in på The City haha Im so hooked.

Kommentarer
Postat av: jen

haha då är vi två, the city är min godisskål på tisdagarna!

2009-03-18 @ 23:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback