I´ll be coming back for more

Har suttit och snackat med Jen i nästan en timme om allt möjligt, lika nice som alltid. Det står iaf helt klart att vi måste kirra ett bra datum för en sväng till Sthlm. Sen ska jag kolla upp biljetter till Gävle på Lindus inflyttningsfest! Ryktet säger mig att tom allas vår Sandy ska dyka upp! Yeah!

Jag gillar den här klänningen från asos. Dock lite väl mörk i färgerna för sommaren kanske.

Var på gymmet och körde ett corepass och lite fria vikter. Alltid skönt att träna av sig lite på söndagar. Har kännt mig allmänt lite sliten idag. Lunchen med Christina var nice och efter den och en promenad vid vattnet var vi och kollade på det där huset jag skrev om ni vet. Ligger också jättecentralt och är ett hus med två rum och ett stort kök. Men jag tror inte jag ska ta det. jag trivs riktigt fint här.

På asos hemsida finns också denna. Så sött sommrig. Kanske lite lång dock. Fan vad jag längtar till sommaren!

Har tittat runt på fina sommarklänningar idag. (Fortfarande i förhoppning om att det ska glida in en bröllopsinbjudan genom mitt brevinkast snart). Dagmar har riktigt mkt fina grejer i sin sommarkollektion, ex dessa två finingar:


Enkla men ändå så söta, perfekta om man ska vara finklädd. Hade dock stylat det lite annorlunda, men andra accosearer. Dessutom gärna med brunbränd hy till..

Nu ska jag fortsätta mysa i soffan framför GG.

Ciao Vänner!

Kommentarer
Postat av: jen

haha snackade vi i en timme? kändes inte så långt direkt!

2009-03-29 @ 22:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback