good monday

Busy day vänner, busy day.
Har hunnit med att uträtta allt jag ska iaf. Håret blev bra och jag är riktigt nöjd. Efter klippningen var jag naturligtvis tvungen att dra en repa på stan och se vad det fanns för snyggt och testa endel grejer. Jag menar, kom igen, snart ramlar min första lön in på kontot! Testade två klänningar på H&M. När jag skulle använda dem vet jag inte, men det är kul att testa dem ändå haha:



Där ser ni mitt hår med. Klar förbättring tkr jag, var så slitet o risigt innan. Jag vill springa runt i söta små klänningar i sommar!

Nu ska jag fortsätta försöka få tag på boende i lilla Simrishamn.

Latah Folk.


Kommentarer
Postat av: jen

nice! nu är det bara sommarsolen som fattas, och brillorna!

Postat av: jen

nej fy fan förstår stressen. jag har fått lägenhet, (inte för att "rub in the face")

2009-03-16 @ 20:37:58
URL: http://chen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback