Försenad födelsedagspressy

Från MOI til MOI.
Minns ni skorna med kilklack från Monki som jag bloggade om för några veckor sen? Har ju haft en sjuk monstercraving för dem o igår när jag o Jen var inne i staden stog de bara där. Det fanns ett par i min stl in store och jag var bara tvungen att haffa dem. Så de åkte på igår, kvällen till ära. Om ni inte minns vilka jag menar, här är för att fräscha upp ert minne:

Man får kanske inte göra så i dessa tider, men jag gjorde det ändå. Man kan inte vara så jävla duktig jämt heller. Anyway, klacken är 11 cm. Fatta när man lägger på 11 cm på mina ringa 166 cm. Jag blir ju lång som en modell och spirorna framställs i sin bästa dager. Tur att det är kilklack, lite lättare att gå i. Inte var jag särskilt trött i fötterna inatt när jag kom hem heller, inte för att ha trippat runt i 11 cm-klackar en hel kväll iaf. Tror de åker på idag med. Längtar dock tills man kan ha dem med bara fötter under varma sommarkvällar!

Anyway, förferra hos M eller B ikväll, blir fint det. Ska försöka ta lite bilder då med, har varit dåligt med fotande sen jag kom tillbaka från Umeå.

So Long Darlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback