Det här med dofter


Min nuvarande parfym

Tror det kan vara hög tid för mig att byta ut min parfym mot en annan doft. Jag vet inte hur det är med er men för mig är det verkligen så att jag förknippar min parfym med vissa episoder eller viktiga människor och händelser i mitt liv. Det är inte alltid nyttigt att påminnas om de sakerna varje gång man har parfym på sig. När lönen senare kommer trilla in på mitt konto kan det hända att det är dags att investera i min gamla favoritdoft. Har inte haft den på länge för den är så j-a dyr. Köpte den dock under långresan och hade den tills den tog slut.

Leau Dissey Femme Edt 50ml från Issey Miyake. Försök att uttala det namnet om du kan. Jag kan iaf inte haha

Ciao


Kommentarer
Postat av: Olivia

DKNY är min absoluta favorit! jättefin blogg förresten, kolla gärna in min om du har lust :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback